Elektronikus könyvespolc


Az AKI elektronikus kiadványai bejelentkezést követően ingyenesen letölthetők.
Ide kattintva regisztrálhat

pISBN 978-9-634915-63-8
pISSN 2061-8204

nyelv: magyar
terjedelem: 160 oldal

ár: 2100 HUF

2011

Agrárgazdasági Könyvek

A kereskedelmi márkás termékek gyártásának hatása az élelmiszer-kiskereskedelemre és beszállítóira

Juhász Anikó, Jankuné Kürthy Gyöngyi, Kőnig Gábor, Stauder Márta, Tunyoginé Nechay  Veronika

A kereskedelmi márkás termékek rohamos terjedése az élelmiszer ellátási láncban zajló küzdelmes verseny szimbóluma, egy pontban sűrítve a vevő és beszállító közötti feszültségek jórészét. Kutatásunk célja ezért a kereskedelmi márka létrejöttéhez és fejlődéséhez kapcsolható elméleti háttér feltárása, valamint a végbement folyamat statisztikai eszközökkel történő leírása volt. Továbbá elengedhetetlennek tartottuk a termelő (beszállító) és a kereskedő szempontjainak, stratégiájának elemzését, valamint a fogyasztói értékítélet ismertetését is.